MULTI
Du er her: ForsideOfte stillede spørgsmålHvordan ansøges der?

Hvordan ansøges der?

Rådet for Offerfonden afholder mindst to årlige ansøgningsrunder. Forud for hver ansøgningsrunde indkalder rådet i åbne opslag ansøgninger om tilskud. Opslagene vil kunne findes på hjemmesiden under fanen ”Opslag”.

Ansøgningsskemaet med de relevante bilag og dokumentation sendes inden ansøgningsfristens udløb til Rådet for Offerfonden, Toldboden 2, 2. sal, 8800 Viborg eller pr. mail til offerfonden@civilstyrelsen.dk. Ansøgningsfristen vil fremgå af det relevante opslag.

Ansøgningsskemaet findes under fanen blanketter sammen med en vejledning til udfyldelse af både ansøgningsskema og budget. Eventuelle spørgsmål om udfyldelse af diverse blanketter mv. kan rettes til Rådet for Offerfondes Sekretariat på tlf. 33 92 33 34 eller på mail offerfonden@civilstyrelsen.dk.

Såfremt der efter de to ansøgningsrunder fortsat er midler i Offerfonden afholdes en yderligere ansøgningsrunde. Oplysninger herom vil fremgå af hjemmesiden under henholdsvis nyheder og opslag samt blive sendt ud på Rådet for Offerfondens nyhedsmail.

Rådet for Offerfondens nyhedsmail

Tilmelding til Rådet for Offerfondens nyhedsmail sker ved at sende en mail til offerfonden@civilstyrelsen.dk med anmodning om tilmelding samt angivelse af, hvilken mail nyhedsmailen ønskes sendt til.

Senest opdateret: 31-05-2017

Til toppen

Rådet for Offerfonden| Toldboden 2, 2. sal | DK-8800 Viborg | Telefon +45 3392 3334 | E-mail offerfonden@civilstyrelsen.dk